• 14.05.21, 11:32

E-kaupmehed peaksid kliendikogemust õppima pankadelt

Kuigi internetis ostlemine on tõusuteel, siis kasutajakogemus vajab veel parandamist, märkis Kantar Emori ekspert Aivar Voog Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Kantar Emori eksperdi Aivar Voogi sõnul saaksid kaupmehed enda e-teenuste kasutajakogemust õppida näiteks pankadelt, kus seda on aastaid lihvitud.
  • Kantar Emori eksperdi Aivar Voogi sõnul saaksid kaupmehed enda e-teenuste kasutajakogemust õppida näiteks pankadelt, kus seda on aastaid lihvitud.
  • Foto: Raul Mee
Pangandusest on suhtlusprotsessiga jõutud nüüdseks väga viimistletud protsessini, ütles Voog. Toidukaupade müüjatel pole protsessid aga veel niivõrd optimeeritud ning raskuseks on teenuste eri iseloom.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele