Autor: Äripäev • 14. mai 2021

E-kaupmehed peaksid kliendikogemust õppima pankadelt

Kuigi internetis ostlemine on tõusuteel, siis kasutajakogemus vajab veel parandamist, märkis Kantar Emori ekspert Aivar Voog Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Kantar Emori eksperdi Aivar Voogi sõnul saaksid kaupmehed enda e-teenuste kasutajakogemust õppida näiteks pankadelt, kus seda on aastaid lihvitud.
Foto: Raul Mee

Pangandusest on suhtlusprotsessiga jõutud nüüdseks väga viimistletud protsessini, ütles Voog. Toidukaupade müüjatel pole protsessid aga veel niivõrd optimeeritud ning raskuseks on teenuste eri iseloom.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700