Ettevõtte lugu: Amazoni müük tegi 100 eurost kolme kuuga 10 00
Süsinikkiust toodetega vaid pooleteise aastaga 100 000 USA dollari suuruse kuukäibe saavutanud Erismet OÜ partner Madis Kerna rääkis, kuidas ettevõte alguse sai ning kuidas sealsel turuplatsil läbi lüüa.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.