• 18.05.21, 23:48

Euronics: E-poes on fookuses väga hea klienditeenindus

Eelmisel nädalal kaubandus.ee korraldatud konverentsil välja antud Eesti kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitli võitnud Euronics.ee e-kaubanduse juht Erko Selde ütles, et nende e-poe fookuses on väga hea klienditeenindus nagu seda on ka nende jaekauplustes.
Euronicsi e-pood
  • Euronicsi e-pood Foto: Kuvatõmmis
„Paneme palju rõhku sellele, et meie protsessid oleksid lihvitud, efektiivsed ja kliendisõbralikud.“ Ta tõi heaks näiteks nende klienditeeninduskeskust, kes lahendab klientide muresid kiirelt ja professionaalselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele