Autor: Maarit Eerme • 18. mai 2021

Euronics: E-poes on fookuses väga hea klienditeenindus

Eelmisel nädalal kaubandus.ee korraldatud konverentsil välja antud Eesti kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitli võitnud Euronics.ee e-kaubanduse juht Erko Selde ütles, et nende e-poe fookuses on väga hea klienditeenindus nagu seda on ka nende jaekauplustes.
Euronicsi e-pood
Foto: Kuvatõmmis

„Paneme palju rõhku sellele, et meie protsessid oleksid lihvitud, efektiivsed ja kliendisõbralikud.“ Ta tõi heaks näiteks nende klienditeeninduskeskust, kes lahendab klientide muresid kiirelt ja professionaalselt.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757