• 18.05.21, 23:48

Euronics: E-poes on fookuses väga hea klienditeenindus

Eelmisel nädalal kaubandus.ee korraldatud konverentsil välja antud Eesti kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitli võitnud Euronics.ee e-kaubanduse juht Erko Selde ütles, et nende e-poe fookuses on väga hea klienditeenindus nagu seda on ka nende jaekauplustes.
Euronicsi e-pood
  • Euronicsi e-pood
  • Foto: Kuvatõmmis
„Paneme palju rõhku sellele, et meie protsessid oleksid lihvitud, efektiivsed ja kliendisõbralikud.“ Ta tõi heaks näiteks nende klienditeeninduskeskust, kes lahendab klientide muresid kiirelt ja professionaalselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele