Autor: Maarit Eerme • 18. mai 2021

Euronics: E-poes on fookuses väga hea klienditeenindus

Eelmisel nädalal kaubandus.ee korraldatud konverentsil välja antud Eesti kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitli võitnud Euronics.ee e-kaubanduse juht Erko Selde ütles, et nende e-poe fookuses on väga hea klienditeenindus nagu seda on ka nende jaekauplustes.
Euronicsi e-pood
Foto: Kuvatõmmis

„Paneme palju rõhku sellele, et meie protsessid oleksid lihvitud, efektiivsed ja kliendisõbralikud.“ Ta tõi heaks näiteks nende klienditeeninduskeskust, kes lahendab klientide muresid kiirelt ja professionaalselt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700