Autor: Mari-Ell Mets • 25. mai 2021

Kuidas luua Eesti kõige kasutajamugavam e-pood

Hiljuti toimunud E-kaubanduse UX konverentsi raames hindasin 38 Eesti e-poe kasutajamugavust ja ligipääsetavust. Sain hea ülevaate sellest, milline on olukord täna Eesti e-poodide kasutatavusega. Selles artiklis toon välja, millised on ühe kasutajamugava e-poe tunnused ning milliseid vigu vältida.
Mari-Ell Mets, Trinidad Wisemanist tegemas ettekannet E-kaubanduse UX konverentsil

Üldine ostuflow oli enamikes hinnatud e-poodides päris selgeks ja kiireks lihvitud. Silma jäid kriipima kohad, mis lihtsalt polnud läbi mõeldud või ajasid kasutajat segadusse. Ligipääsetavuse vallas tuleb e-poodidel veel tublisti tööd teha. Ligipääsetavuse madal tase on aga kurvastav, sest e-ostlemisest võidaksid ju kõige rohkem just need, kellel on väga raske või võimatu mingil põhjusel füüsiliselt poodi kohale minna, näiteks vanurid või erivajadustega kasutajad.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757