Autor: Mari-Ell Mets • 25. mai 2021

Kuidas luua Eesti kõige kasutajamugavam e-pood

Hiljuti toimunud E-kaubanduse UX konverentsi raames hindasin 38 Eesti e-poe kasutajamugavust ja ligipääsetavust. Sain hea ülevaate sellest, milline on olukord täna Eesti e-poodide kasutatavusega. Selles artiklis toon välja, millised on ühe kasutajamugava e-poe tunnused ning milliseid vigu vältida.
Mari-Ell Mets, Trinidad Wisemanist tegemas ettekannet E-kaubanduse UX konverentsil

Üldine ostuflow oli enamikes hinnatud e-poodides päris selgeks ja kiireks lihvitud. Silma jäid kriipima kohad, mis lihtsalt polnud läbi mõeldud või ajasid kasutajat segadusse. Ligipääsetavuse vallas tuleb e-poodidel veel tublisti tööd teha. Ligipääsetavuse madal tase on aga kurvastav, sest e-ostlemisest võidaksid ju kõige rohkem just need, kellel on väga raske või võimatu mingil põhjusel füüsiliselt poodi kohale minna, näiteks vanurid või erivajadustega kasutajad.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700