Lebensmittel Zeitungi Kesk- ja Ida-Euroopa vanem kaubanduse analüütik Sebastian Rennack toob välja mõned punktid, mida tasub Eesti jaemüüjatel oodata, kui Lidl uksed avab.
Rennack rääkis, et kui mõtlete Lidl peale, siis tuleb unustada kõik seoses sõnaga discounter. „Lidlit on alahinnatud iga kord, kui ettevõte siseneb uuele turule,“ sõnas ta ning lisas, et allahindlus ei meeldi mitte ainult vähem jõukatele klientidele, vaid see võib meelitada ka kliente mingis osas ära kõigil turul olevatelt toidukauplustelt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.