Lebensmittel Zeitungi Kesk- ja Ida-Euroopa vanem kaubanduse analüütik Sebastian Rennack toob välja mõned punktid, mida tasub Eesti jaemüüjatel oodata, kui Lidl uksed avab.
Lidl
Autor: JENS BUETTNER
Rennack rääkis, et kui mõtlete Lidl peale, siis tuleb unustada kõik seoses sõnaga discounter. „Lidlit on alahinnatud iga kord, kui ettevõte siseneb uuele turule,“ sõnas ta ning lisas, et allahindlus ei meeldi mitte ainult vähem jõukatele klientidele, vaid see võib meelitada ka kliente mingis osas ära kõigil turul olevatelt toidukauplustelt.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Kaubanduse iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.