Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) Aasia keskuse ekspordinõunike sõnul on üks lihtsamaid viise kaugetele Aasia turgudele sisenemiseks erinevad e-kaubanduse platvormid.

- Esimesed sammud Lazada Singapuri turuplatvormile jõudmiseks on teinud LOOV Organic, mille kaasasutaja ja juhi Ahto Vegmanni sõnul on esimene saadetis kaupadega Singapuri lattu juba kohale jõudnud ning peatselt on oodata esimesi müügitehinguid
„Hiina e-kaubanduse turg on kerkinud maailma suurimaks. 2019. aastal raporteeris Hiina kaubandusministeerium rekordilisest nelja triljoni dollari suurusest turumahust. 2020. aasta jätkus kasvulainel ning näiteks ainuüksi Alibaba 11.11 ostufestivali käigus müüdi kaupu koguni 74,1 miljardi dollari väärtuses,“ rääkis mahtude kiirest kasvamisest EASi Hiina ekspordinõunik Ilaria Perla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.