Autor: Kaubandus.ee • 9. juuni 2021

EASi eksperdid: Aasia e-kaubanduse turg pakub lõputuid võimalusi

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) Aasia keskuse ekspordinõunike sõnul on üks lihtsamaid viise kaugetele Aasia turgudele sisenemiseks erinevad e-kaubanduse platvormid.
Esimesed sammud Lazada Singapuri turuplatvormile jõudmiseks on teinud LOOV Organic, mille kaasasutaja ja juhi Ahto Vegmanni sõnul on esimene saadetis kaupadega Singapuri lattu juba kohale jõudnud ning peatselt on oodata esimesi müügitehinguid

„Hiina e-kaubanduse turg on kerkinud maailma suurimaks. 2019. aastal raporteeris Hiina kaubandusministeerium rekordilisest nelja triljoni dollari suurusest turumahust. 2020. aasta jätkus kasvulainel ning näiteks ainuüksi Alibaba 11.11 ostufestivali käigus müüdi kaupu koguni 74,1 miljardi dollari väärtuses,“ rääkis mahtude kiirest kasvamisest EASi Hiina ekspordinõunik Ilaria Perla.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757