Kui veel aasta alguses tundus, et tulekahju on hotellidest, restoranidest ja kohvikutest välja murdnud ning leek kõrvetab juba toidutööstust, siis alates kevade teisest poolest on hakanud müük horeca sektorisse kiirelt kasvama.
„Tänavu on horeca sektorit palju väntsutatud. Aastavahetusel uksed kinni, seejärel väike avanemine, aga märtsist taas täielik sulgemine. Ehkki suurimad kannatajad olid restoranid ja kohvikud ise, tõi see kaasa doominoefekti, kus hädas sektor tõmbas ka teised kaasa, sealhulgas lihatootjad, kes kaotasid üliolulise segmendi,“ kirjeldas Nõo Lihatööstus OÜ nõukogu esimees Simmo Kruustük.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.