Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium kuulutas välja riigihanke, mille eesmärk on analüüsida e-kviitungi lahendusi ning pakkuda välja e-kviitungi teenuse mudel. Siht on aastaks 2025 võtta digitaalsed kviitungid laialdaselt kasutusele.

- Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Andres Sutt.
- Foto: Liis Treimann
„Kuigi e-kviitung on teenusena Eestis olemas juba ammu, kasutatakse seda veel võrdlemisi vähe. Suuremad kauplused täna juba pakuvad n-ö digitaalse kviitungi võimalust, kuid rohkem näeme siiski paberimajandust. Selle töö eesmärk ongi saada ülevaade täna turul olevatest e-kviitungi lahendustest ja tulevikuväljavaadetest, et pakkuda välja ettevõtjate jaoks parim teenuse toimimise mudel,“ selgitas ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Andres Sutt. „Et ettevõtja e-kviitungi lahendust rohkem kasutama hakkaks, peab see vastama tema vajadustele ja olema mugav kasutada nii tal kui tema kliendil,“ märkis Sutt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.