Jaekaubanduse TOPi võitja: juhtkond vaatab üle iga kliendiarvustuse
Tänavu jaekaubanduse TOPis trooniva Jyski edu taga on järjepidev töö kvaliteedi ja teeninduse parandamisel. Ettevõte on laiendanud oma logistikavõimekust, samuti suhtutakse klienditeenindusse täie tõsidusega – juhtkond vaatab üksikasjalikult üle iga kliendiarvustuse.
„Teenindus on meie jaoks põhimõtteline väärtus – juhtkond vaatab isiklikult üle iga kliendiarvustuse, olgu see veebis või poes,“ ütles JYSK Baltikumi kommertsjuht Ainārs Zvirbulis. “Kuigi turuolukord on praegu keeruline ja aasta pole olnud lihtne, jätkame oma sortimendi arendamist, et tagada klientidele usaldusväärne kvaliteet, madal hind ja head pakkumised igal päeval.”
Äripäeva koostatud jaekaubandusettevõtete ja sõidukimüüjate TOPi kolm parimat on selgunud. Kaubandus.ee toob lugejateni emotsioonid otse Kaubanduse Aastakongressi lavalt.
Eesti sõidukimüüjate TOP näitab, et sektor püsis möödunud aastal stabiilne, kuigi 2024. aasta majanduskeskkond ja tarbijakindlus olid eelneva aastaga võrreldes märgatavalt suurema surve all.
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.