Tänavu jaekaubanduse TOPis trooniva Jyski edu taga on järjepidev töö kvaliteedi ja teeninduse parandamisel. Ettevõte on laiendanud oma logistikavõimekust, samuti suhtutakse klienditeenindusse täie tõsidusega – juhtkond vaatab üksikasjalikult üle iga kliendiarvustuse.

- JYSK Baltikumi kommertsjuht Ainārs Zvirbulis
- Foto: Jysk
„Teenindus on meie jaoks põhimõtteline väärtus – juhtkond vaatab isiklikult üle iga kliendiarvustuse, olgu see veebis või poes,“ ütles JYSK Baltikumi kommertsjuht Ainārs Zvirbulis. “Kuigi turuolukord on praegu keeruline ja aasta pole olnud lihtne, jätkame oma sortimendi arendamist, et tagada klientidele usaldusväärne kvaliteet, madal hind ja head pakkumised igal päeval.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva koostatud jaekaubandusettevõtete ja sõidukimüüjate TOPi kolm parimat on selgunud. Kaubandus.ee toob lugejateni emotsioonid otse Kaubanduse Aastakongressi lavalt.
Eesti sõidukimüüjate TOP näitab, et sektor püsis möödunud aastal stabiilne, kuigi 2024. aasta majanduskeskkond ja tarbijakindlus olid eelneva aastaga võrreldes märgatavalt suurema surve all.
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.