• 09.10.25, 07:15

Jaekaubanduse TOPi võitja: juhtkond vaatab üle iga kliendiarvustuse

Tänavu jaekaubanduse TOPis trooniva Jyski edu taga on järjepidev töö kvaliteedi ja teeninduse parandamisel. Ettevõte on laiendanud oma logistikavõimekust, samuti suhtutakse klienditeenindusse täie tõsidusega – juhtkond vaatab üksikasjalikult üle iga kliendiarvustuse.
JYSK Baltikumi kommertsjuht Ainārs Zvirbulis
  • JYSK Baltikumi kommertsjuht Ainārs Zvirbulis
  • Foto: Jysk
„Teenindus on meie jaoks põhimõtteline väärtus – juhtkond vaatab isiklikult üle iga kliendiarvustuse, olgu see veebis või poes,“ ütles JYSK Baltikumi kommertsjuht Ainārs Zvirbulis. “Kuigi turuolukord on praegu keeruline ja aasta pole olnud lihtne, jätkame oma sortimendi arendamist, et tagada klientidele usaldusväärne kvaliteet, madal hind ja head pakkumised igal päeval.”

Seotud lood

Uudised
  • 08.10.25, 15:06
Keerulisel ajal viisid jaekaubanduse ja sõidukimüüjate TOPi esikolmiku tippu nutikus ja pühendumus
Äripäeva koostatud jaekaubandusettevõtete ja sõidukimüüjate TOPi kolm parimat on selgunud. Kaubandus.ee toob lugejateni emotsioonid otse Kaubanduse Aastakongressi lavalt.
SUUR TOP
  • 08.10.25, 13:30
Sõidukimüüjate TOPi mullune tippkasum kukkus märgatavalt
Eesti sõidukimüüjate TOP näitab, et sektor püsis möödunud aastal stabiilne, kuigi 2024. aasta majanduskeskkond ja tarbijakindlus olid eelneva aastaga võrreldes märgatavalt suurema surve all.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 11:00
Selveri juhtimiskultuur hoiab meeskonna lojaalse ja motiveerituna
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele