Autor: Maarit Eerme • 25. juuni 2021

Eesti tootjate soovitused Amazonis toodete müümisel

Loov Organic tegevjuht Ahto Vegmann, Kiigesellid partner Mirko Miilits ja Erismet partner Madis Kerna jagasid Amazoni aastakonverentsil enda kogemusi ja soovitusi, kuidas Amazonis Eesti tooteid müüa.
Madis Kerna, Ahto Vegmann, Mirko Miilits ja moderaator Mihkel Moosel
Foto: Renata Keva

Miilits rääkis, et nende suurim ämber Amazonis müümisel oli see, kui nad proovisid omal käel enda kanalites enda tooteid müüa. „Oleks võinud kohe alustada müüki Amazonis,“ sõnas ta. Vegmannil ütles, et nende suurim ämber oli see, kui nad hakkasid Amazonile rohkem rõhku pöörama ja panid enda listingutesse kõik terviseala märksõnad ja nimetused. „Arvasime, et oleme geeniused. Paari päeva möödudes hakkasid listingud kinni minema.“ Vegmann rääkis, et nad läksid pea ees ning ei tutvunud turuplatsi reeglitega.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700