• 25.06.21, 10:32

Eesti tootjate soovitused Amazonis toodete müümisel

Loov Organic tegevjuht Ahto Vegmann, Kiigesellid partner Mirko Miilits ja Erismet partner Madis Kerna jagasid Amazoni aastakonverentsil enda kogemusi ja soovitusi, kuidas Amazonis Eesti tooteid müüa.
Madis Kerna, Ahto Vegmann, Mirko Miilits ja moderaator Mihkel Moosel
  • Madis Kerna, Ahto Vegmann, Mirko Miilits ja moderaator Mihkel Moosel Foto: Renata Keva
Miilits rääkis, et nende suurim ämber Amazonis müümisel oli see, kui nad proovisid omal käel enda kanalites enda tooteid müüa. „Oleks võinud kohe alustada müüki Amazonis,“ sõnas ta. Vegmannil ütles, et nende suurim ämber oli see, kui nad hakkasid Amazonile rohkem rõhku pöörama ja panid enda listingutesse kõik terviseala märksõnad ja nimetused. „Arvasime, et oleme geeniused. Paari päeva möödudes hakkasid listingud kinni minema.“ Vegmann rääkis, et nad läksid pea ees ning ei tutvunud turuplatsi reeglitega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele