Pandeemia oludes suutis Venipak Grupp tänu tegevuse edukale ümberkujundamisele saavutada tulude kiire kasvu. Esialgsetel andmetel kasvas Baltimaades tegutseva pakiveoettevõtte esimese poolaasta käive ligi 40 protsenti, ulatudes ligi 25 miljoni euroni. Investeeringutega uudsetesse komplekteerimisteenustesse soovib ettevõte viia ka Eesti ja teiste Balti riikide e-poodnikke Euroopa turule lähemale.

- Justas Šablinskas
- Foto: Venipak
Venipaki tegevjuhi Justas Šablinskase sõnul on tänapäeval üks olulisimaid samme äri- ja erakliendikogemuse tugevdamisel investeering komplekteerimisteenustesse. „Näiteks komplekteerimiskeskuse põhiülesanne on e-kaupluste varude haldamine, hoidmine, tellimuste saatmine otse klientidele ja/või jaemüüjatele ning müüjate abistamine kogu selle elutähtsa, kuid sageli keerulise toimingu haldamisel. Selle asemel, et pakke poest tellijateni transportida, saab pakiveoettevõte ise hoida e-poe varusid, neid pakendada ja klientideni toimetada,“ ütles Šablinskas Venipaki teates.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.