Autor: Kaubandus.ee • 5. august 2021

Zalando tegi II kvartalis 40% kasvu

Platvormil tehtud tellimuste maksumuse kogusumma (GMV) kasvas selle aasta teises kvartalis 40% ehk 3,8 miljardi euroni, konsolideeritud ärikasum (EBIT) oli 6,7%.

Kasv tuleneb tarbijate suurest nõudlusest veebipakkumiste järele ja partnerite ringi laienemisest, kes kasutavad Zalando platvormi teenuseid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757