• 12.08.21, 09:43

Milline on näljaste müügihaide lemmiktoit?

Eelmises artiklis jõudsime järeldusele, et müügiesindaja aega, mis kulub otsestele müügiga seotud tegevustele, on võimalik üsna hõlpsasti kahe- kuni kolmekordistada, võimaldades sellega tõsta ka tema müügitulemusi. Kuid see toob endaga kaasa juba järgmise väljakutse – kust saada piisavalt müügi jaoks kvalifitseeritud kontakte, kellele siis juba vabanenud aja arvelt müüki teha? Selle teema üle arutleb Fontakt partner Rene Sildvee.
Milline on näljaste müügihaide lemmiktoit?
  • Foto: Petr Macháček on Unsplash
2017. aastal Pace Productivity poolt läbi viidud uuringust selgub, et klassikaliselt kulub müügiesindajate ajast ainult 1/3 otsesele müügitööle ja 2/3 muudele - kõrvalistele ja administreerivatele - tegevustele. Võttes aluseks need arvud, võib järeldada, et müügiesindajate õlult saaks mitmeid ülesandeid nagu näiteks klientide otsimine, kliendihaldus, klienditeenindus ja muid selliseid tegevusi ära võtta või suures osas nendele kuluvat ajalist koormust vähendada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele