Autor: Kaubandus.ee • 18. august 2021

Mis on populaarseimad kullerkaubad?

Pärast mullust pandeemia tekitatud tippaega majapidamiste pakitellimustes, on eraisikute osakaal tarnekogustes veidi vähenenud, kuid ületab endiselt pandeemiaeelset taset, näitavad rahvusvahelise pakiveofirma Venipak andmed.
Foto: Venipak

„Enne esimest COVID-19 lainet 2020. aastal andis ettevõtetevaheline (B2B) kaubandus umbes 75–80% Venipaki pakiveoteenuste mahust ning müük eraisikutele (B2C) umbes 20–25%. Eelmisel aastal B2C saadetiste osakaal peaaegu kahekordistus, 40–45%-ni. Pärast olukorra normaliseerumist ja Covid-19 piirangute kaotamist on B2C segmendi osakaal jäänud umbes 30-35% juurde, sõltudes hooajalistest teguritest ja piirangutest vastavas Balti riigis,” ütles Venipaki tegevjuht Justas Šablinskas.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700