Pärast mullust pandeemia tekitatud tippaega majapidamiste pakitellimustes, on eraisikute osakaal tarnekogustes veidi vähenenud, kuid ületab endiselt pandeemiaeelset taset, näitavad rahvusvahelise pakiveofirma Venipak andmed.
„Enne esimest COVID-19 lainet 2020. aastal andis ettevõtetevaheline (B2B) kaubandus umbes 75–80% Venipaki pakiveoteenuste mahust ning müük eraisikutele (B2C) umbes 20–25%. Eelmisel aastal B2C saadetiste osakaal peaaegu kahekordistus, 40–45%-ni. Pärast olukorra normaliseerumist ja Covid-19 piirangute kaotamist on B2C segmendi osakaal jäänud umbes 30-35% juurde, sõltudes hooajalistest teguritest ja piirangutest vastavas Balti riigis,” ütles Venipaki tegevjuht Justas Šablinskas.
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.