• 25.08.21, 14:19

Wolt plaanib avada Eestis oma pimepoe

Tehnoloogiaettevõte Wolt teatas täna, et plaanivad enne käimasoleva aasta lõppu tulla Eestis, Lätis ja Leedus välja pimepoega Wolt Market, mille raames hakatakse pakkuma 1500-2000 erineva toote kojuvedu 15-20 minutiga. Lisaks värvatakse Baltikumis inimesi uue äriharu juhtivatele kohtadele.
Wolt toidukuller
  • Wolt toidukuller
  • Foto: Liis Treimann
“Meil on hea meel tuua Wolt Market Baltikumi riikidesse juba sel aastal. Meie eesmärk on pakkuda oma valdkonnas enneolematut kasutajakogemust. Arvestades tagasisidet, mida oleme juba teistest Wolt Marketi riikidest saanud, siis oleme väga enesekindlad. Ootame põnevusega, kuidas Wolt Market Baltikumis vastu võetakse ja tahame selle käigus oma klientide elu veel mugavamaks muuta,” ütles Wolti uute turgude haru asepresident Marianne Vikkula.

Seotud lood

Uudised
  • 23.08.21, 09:52
Rimi ja Wolt alustavad koostööd, et viia klientidele toidukaup kohale 30 minutiga
Rimi alustas seitsmes Tallinna kaupluses pilootprojekti raames koostööd Woltiga, mille käigus toimetatakse kaup eriti kiiret teenust vajavate klientideni ligikaudu 30 minutiga.
Uudised
  • 23.07.21, 13:23
Kauplus, mida esmapilgul näha ei ole
Tallinnasse on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Kaubandus.ee vestles Eesti esimese dark store kontseptsiooni maaletooja FoodBit eestvedajatega, mis endast kujutab nende toidupood ja millised on nende plaanid.
Saated
  • 02.08.21, 16:29
Idufirma loob poed, kus kliendid kunagi käima ei hakka
Eestis tegutseva ja laieneda plaaniva hämara poe Foodbit üks asutaja ja juht Alar Voogla selgitas hommikuprogrammis, kuidas uus formaat kaubandusturule sobitub.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele