Venipak: inimesed ostavad internetist keskmiselt korra kuus
Rahvusvahelise pakiveofirma Venipak andmetel tehakse internetis sisseoste kõige sagedamini kord kuus, kulutades aastas ligikaudu 301–500 eurot ning enim ostetakse riideid, kingi ja aksessuaare, sealhulgas kotte ja rahakotte.
On tekkinud ka olukordi, kus pakid ei mahu pakiautomaati ära. Foto: Liis Treimann
Vastav uuring viidi läbi Lätis ja Venipak näeb samu e-ostuharjumusi ka teistes Balti riikides. Netikaubandus näitab endiselt korralikku kasvu, kuna juulis suurenes Eestis posti- ja internetimüük aastatagusega võrreldes 29%, mis oli kõigi müügikanalite lõikes suurim kasv.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.