• 10.09.21, 15:32

Galerii: Kaubamaja avas uue Ilumaailma

Kaubamaja Tallinna müügimajas oli sel suvel koguni kaks suuremat arendust. Lisaks vastavatud Toidumaailmale toimusid suuremad ümberkorraldused ka Ilumaailmas.
Kaubamaja Ilumaailma avamine.
  • Kaubamaja Ilumaailma avamine.
  • Foto: Ardo Kaljuvee
„Kaubamaja on hoolimata oma väärikast vanusest ikka ja alati avatud meeltega. Võib öelda, et oleme nüüdseks juba 61 aastat Eesti moodsaim Kaubamaja ning jätkame sama raja kõndimist ka edaspidi,“ räägib Kaubamaja AS tegevdirektor Erkki Laugus. “Sel aastal oli meil käsil koguni kaks suurt arendust – Tallinna maja Toidumaailm ja Ilumaailm, mis said mõlemad nii uue välimuse, kuid ka mugavama ning kliendisõbralikuma ruumilahenduse,“ lisab ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele