• 17.09.21, 10:39

Võidab see, kelle juures kulub vähem aega

Pandeemia on meie kaubandust kõvasti mõjutanud ja muutnud. Täna hinnatakse aina rohkem seda, et kauba ostmine ja kättesaamine oleks võimlikult mugav ja kiire. Samuti käib võitlus selle üle, kes on suutnud kriisist rohkem õppida. Arutleb advokaadibüroo Ellex Raidla tehingutiimi juht Risto Vahimets.
Risto Vahimets
  • Risto Vahimets
  • Foto: Kaupo Kikkas
Kui pandeemiast tingituna sai täiendavalt võimsa tõuke just e-kaubandus, siis tänaseks on ka tavapärane jaekaubandus taas jalgele tõusnud. Globaalse kaubanduse mahu kasvu ennustatakse sel aastal taas kuni 7,2 protsendini, mida on mulluse 5,7-protsendilise kukkumise kõrval lausa hüppelised 12,3 protsendi võrra enam. Kuigi e-kaubandust saab lugeda pöördelise aja suurimaks võitjaks, pole tegu siiski absoluutse ja lõpliku, vaid vahefiniši tulemusega. Walmarti ligi poole triljoni dollari suurune aastakäive on endiselt pea poole suurem selle suurima e-kaubandusvaldkonna konkurendi Amazoni omast. Walmart aga ajab Amazoni omakorda taga e-kaubanduse võidujooksus, hoides tugevat kolmandat kohta Alibaba järel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.05.25, 12:43
Kaupmeeste tulevikku vormib tehnoloogia: QR-koodid, AI ja automatiseerimine
Jaemüügis on olulisel kohal tehnoloogia areng, kus QR-koodid, tehisintellekt ja robootikalahendused aitavad kaupmeestel kulusid vähendada ja efektiivsust suurendada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele