Autor: Risto Vahimets • 17. september 2021

Võidab see, kelle juures kulub vähem aega

Pandeemia on meie kaubandust kõvasti mõjutanud ja muutnud. Täna hinnatakse aina rohkem seda, et kauba ostmine ja kättesaamine oleks võimlikult mugav ja kiire. Samuti käib võitlus selle üle, kes on suutnud kriisist rohkem õppida. Arutleb advokaadibüroo Ellex Raidla tehingutiimi juht Risto Vahimets.
Risto Vahimets
Foto: Kaupo Kikkas

Kui pandeemiast tingituna sai täiendavalt võimsa tõuke just e-kaubandus, siis tänaseks on ka tavapärane jaekaubandus taas jalgele tõusnud. Globaalse kaubanduse mahu kasvu ennustatakse sel aastal taas kuni 7,2 protsendini, mida on mulluse 5,7-protsendilise kukkumise kõrval lausa hüppelised 12,3 protsendi võrra enam. Kuigi e-kaubandust saab lugeda pöördelise aja suurimaks võitjaks, pole tegu siiski absoluutse ja lõpliku, vaid vahefiniši tulemusega. Walmarti ligi poole triljoni dollari suurune aastakäive on endiselt pea poole suurem selle suurima e-kaubandusvaldkonna konkurendi Amazoni omast. Walmart aga ajab Amazoni omakorda taga e-kaubanduse võidujooksus, hoides tugevat kolmandat kohta Alibaba järel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700