Eesti inimesed muutuvad üha teadlikumaks ning eelistavad kohe tarbimiseks osta sama kuupäevaga allahinnatud toitu, mis on ühteaegu nii keskkonna- kui rahakotisõbralik valik.

- Allahinnatud toit on ostjate seas väga populaarne.
- Foto: Raul Mee
„Prisma töötab järjekindlalt selle nimel, et toidukadu väheneks. Arendame pidevalt oma prognoosimudeleid ja tellimissüsteeme, et tellimused vastaksid võimalikult täpselt iga meie poe nõudlusele ja ei tekiks lisakadusid. Lisaks on värskete, lühikese säilivusajaga toodete puhul oluline, et need jõuaksid võimalikult kiiresti tarnijalt poodi,“ ütles Prisma sortimendi – ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.