Autor: Merilin Merila • 24. september 2021

Poekettide allahinnatud toit aitab vähendada toidukadu

Eesti inimesed muutuvad üha teadlikumaks ning eelistavad kohe tarbimiseks osta sama kuupäevaga allahinnatud toitu, mis on ühteaegu nii keskkonna- kui rahakotisõbralik valik.
Allahinnatud toit on ostjate seas väga populaarne.
Foto: Raul Mee

„Prisma töötab järjekindlalt selle nimel, et toidukadu väheneks. Arendame pidevalt oma prognoosimudeleid ja tellimissüsteeme, et tellimused vastaksid võimalikult täpselt iga meie poe nõudlusele ja ei tekiks lisakadusid. Lisaks on värskete, lühikese säilivusajaga toodete puhul oluline, et need jõuaksid võimalikult kiiresti tarnijalt poodi,“ ütles Prisma sortimendi – ja hankedirektor Kaimo Niitaru.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757