• 24.09.21, 13:45

Poekettide allahinnatud toit aitab vähendada toidukadu

Eesti inimesed muutuvad üha teadlikumaks ning eelistavad kohe tarbimiseks osta sama kuupäevaga allahinnatud toitu, mis on ühteaegu nii keskkonna- kui rahakotisõbralik valik.
Allahinnatud toit on ostjate seas väga populaarne.
  • Allahinnatud toit on ostjate seas väga populaarne.
  • Foto: Raul Mee
„Prisma töötab järjekindlalt selle nimel, et toidukadu väheneks. Arendame pidevalt oma prognoosimudeleid ja tellimissüsteeme, et tellimused vastaksid võimalikult täpselt iga meie poe nõudlusele ja ei tekiks lisakadusid. Lisaks on värskete, lühikese säilivusajaga toodete puhul oluline, et need jõuaksid võimalikult kiiresti tarnijalt poodi,“ ütles Prisma sortimendi – ja hankedirektor Kaimo Niitaru.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele