• 05.10.21, 13:13

Zalando soovib uue ärimudeli abil kiirendada taaskasutust moetööstuses

Euroopa juhtiv moe- ja elustiili platvorm Zalando võtab kasutusele uued ärimudelid ja -praktikad, et parandada kogu toote elutsüklit hõlmavat tooteringlust.
Zalando ringmajanduse juht Laura Coppen.
  • Zalando ringmajanduse juht Laura Coppen.
  • Foto: Pressimaterjalid
Ettevõtmine on osa Zalando jätkusuutlikkuse strateegiast do.MORE, mille eesmärk on töödelda ümber vähemalt 50 miljonit Zalando müüdud eset 2023. aastaks ja pikendada nende eluiga. Moetöötus toimib seni sirgjooneliselt: võta - tooda - kasuta - viska ära. Uue initsiatiiviga soovib Zalando võtta suuna ringmajandusele, muutes kõiki toote elutsükli etappe korraga: disain ja tootmine - kasutus - taaskasutus - ja ring algab otsast peale. Zalando strateegia eesmärk on leida vastused kogu tööstusharu väljakutsetele, mis hõlmavad kliente, kaubamärke ja partnereid ning Zalando sammud selleks on: ringmajanduse kujundamine „redeZIGN for circularity” kollektsiooni kaudu, riiete parandusteenuse pilootprojekti loomine, olemasolevate pakkumiste pidev laiendamine ja tekstiilijäätmete käitlemise platvormi väljatöötamine ringlusprojekti Sorting For Circularity raames koos Fashion for Goodiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele