Autor: Kaubandus.ee • 5. oktoober 2021

Zalando soovib uue ärimudeli abil kiirendada taaskasutust moetööstuses

Euroopa juhtiv moe- ja elustiili platvorm Zalando võtab kasutusele uued ärimudelid ja -praktikad, et parandada kogu toote elutsüklit hõlmavat tooteringlust.
Zalando ringmajanduse juht Laura Coppen.
Foto: Pressimaterjalid

Ettevõtmine on osa Zalando jätkusuutlikkuse strateegiast do.MORE, mille eesmärk on töödelda ümber vähemalt 50 miljonit Zalando müüdud eset 2023. aastaks ja pikendada nende eluiga. Moetöötus toimib seni sirgjooneliselt: võta - tooda - kasuta - viska ära. Uue initsiatiiviga soovib Zalando võtta suuna ringmajandusele, muutes kõiki toote elutsükli etappe korraga: disain ja tootmine - kasutus - taaskasutus - ja ring algab otsast peale. Zalando strateegia eesmärk on leida vastused kogu tööstusharu väljakutsetele, mis hõlmavad kliente, kaubamärke ja partnereid ning Zalando sammud selleks on: ringmajanduse kujundamine „redeZIGN for circularity” kollektsiooni kaudu, riiete parandusteenuse pilootprojekti loomine, olemasolevate pakkumiste pidev laiendamine ja tekstiilijäätmete käitlemise platvormi väljatöötamine ringlusprojekti Sorting For Circularity raames koos Fashion for Goodiga.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700