Kaubanduse Aastakongressil 2021 arutati vestlusringis selle üle, millised saavad olema kaubanduse trendid aastatel 2022-2025. Mõelda tuleks nii füüsiliste kaupluste olulisusele kui ka tööjõupuudusele.

- Kaubanduse Aastakongress 2021
- Foto: Raul Mee
Tallinna Kaubamaja tegevdirektori Erkki Lauguse sõnul saavad muutused olema justkui Ameerika raudtee. “Keegi ei tea, kuhu suunas see viib, aga oluliseks saavad olema mõningad võtmekohad.” Lauguse sõnul muutuvad oluliseks just püsikliendid ja nende suunas tehtavad sammud, turistide peale loota ei maksa. Suure märksõnana toob ta esile ka tööjõu. “Tööjõud hakkab mõjutama seda, kas poed on lahti ja millised poed on lahti,” ütleb ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.