Autor: Merilin Merila • 8. oktoober 2021

Milline saab lähiaastatel olema kaubanduse tulevik?

Kaubanduse Aastakongressil 2021 arutati vestlusringis selle üle, millised saavad olema kaubanduse trendid aastatel 2022-2025. Mõelda tuleks nii füüsiliste kaupluste olulisusele kui ka tööjõupuudusele.
Kaubanduse Aastakongress 2021
Foto: Raul Mee

Tallinna Kaubamaja tegevdirektori Erkki Lauguse sõnul saavad muutused olema justkui Ameerika raudtee. “Keegi ei tea, kuhu suunas see viib, aga oluliseks saavad olema mõningad võtmekohad.” Lauguse sõnul muutuvad oluliseks just püsikliendid ja nende suunas tehtavad sammud, turistide peale loota ei maksa. Suure märksõnana toob ta esile ka tööjõu. “Tööjõud hakkab mõjutama seda, kas poed on lahti ja millised poed on lahti,” ütleb ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700