Autor: Merilin Merila • 8. oktoober 2021

Milline saab lähiaastatel olema kaubanduse tulevik?

Kaubanduse Aastakongressil 2021 arutati vestlusringis selle üle, millised saavad olema kaubanduse trendid aastatel 2022-2025. Mõelda tuleks nii füüsiliste kaupluste olulisusele kui ka tööjõupuudusele.
Kaubanduse Aastakongress 2021
Foto: Raul Mee

Tallinna Kaubamaja tegevdirektori Erkki Lauguse sõnul saavad muutused olema justkui Ameerika raudtee. “Keegi ei tea, kuhu suunas see viib, aga oluliseks saavad olema mõningad võtmekohad.” Lauguse sõnul muutuvad oluliseks just püsikliendid ja nende suunas tehtavad sammud, turistide peale loota ei maksa. Suure märksõnana toob ta esile ka tööjõu. “Tööjõud hakkab mõjutama seda, kas poed on lahti ja millised poed on lahti,” ütleb ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757