Nordic Milk OÜ kestliku arengu juht Katrin Tamm rääkis 7. Koostöö konverentsil nende ettevõtte rohepöörde loost. Protsessi algus polnud aga sugugi nii kerge, kui algul arvati.
Tamm rääkis ettekandes Nordic Milki eest, kuhu alla kuuluvad Tere ja Farmi. Ettevõte võttis 2020. aastal vastu otsuse vähendada oma keskkonna jalajälge. 2020. aastal oli Nordic Milk OÜ jalajälg 282 547 tonni CO2- te, millest piim moodustab märkimisväärse osa. Samal aastal otsustati vastu võtta otsus teemasse põhjalikult süübida ja aru saada, kui suur nende jalajälg tegelikult on.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.