Autor: Kirke Pentikäinen • 22. oktoober 2021

Toidukauba välktarne – kas hetkeline haip või hoogu võttev üldine trend?

Kõikjal maailmas on toidukaupade e-kaubanduses moesõnaks kerkimas kiir- või isegi välktarne ehk komplekteeritud kauba kohaletoomine nüüd ja kohe. Põhjus, selle teema tõusmiseks on lihtne - igapäevakaupade e-ostlemine on muutunud ülimalt lihtsaks ja mugavaks ning ka pandeemiast sunnitult harjumuspäraseks. Barbora tegevjuht Kirke Pentikäinen küsib, kas välktarne on miski, mis toob toidu- ja esmatarbekauba e-äris järgmise arenguhüppe?
Kirke Pentikäinen
Foto: Barbora.ee

Ingliskeelsel terminil q-commerce polegi veel head eestikeelset vastet, kuid kõige paremini vastab sellele vaid ligi aasta vanusele ärisuunale ehk kiir- või välktarne või isegi välkkaubandus. Kuuleme nii lähemalt kui kaugemalt uutest ja ka juba olemasolevatest ettevõtetest, kes üritavad turul kanda kinnitada ja/või on meelitanud investoritelt arendustegevuseks miljoneid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757