Ainult tellijatele
Autor: Kirke Pentikäinen • 22. oktoober 2021
Ainult tellijatele

Toidukauba välktarne – kas hetkeline haip või hoogu võttev üldine trend?

Kõikjal maailmas on toidukaupade e-kaubanduses moesõnaks kerkimas kiir- või isegi välktarne ehk komplekteeritud kauba kohaletoomine nüüd ja kohe. Põhjus, selle teema tõusmiseks on lihtne - igapäevakaupade e-ostlemine on muutunud ülimalt lihtsaks ja mugavaks ning ka pandeemiast sunnitult harjumuspäraseks. Barbora tegevjuht Kirke Pentikäinen küsib, kas välktarne on miski, mis toob toidu- ja esmatarbekauba e-äris järgmise arenguhüppe?

Kirke Pentikäinen
Autor: Barbora.ee

Ingliskeelsel terminil q-commerce polegi veel head eestikeelset vastet, kuid kõige paremini vastab sellele vaid ligi aasta vanusele ärisuunale ehk kiir- või välktarne või isegi välkkaubandus. Kuuleme nii lähemalt kui kaugemalt uutest ja ka juba olemasolevatest ettevõtetest, kes üritavad turul kanda kinnitada ja/või on meelitanud investoritelt arendustegevuseks miljoneid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700