Toidukauba välktarne – kas hetkeline haip või hoogu võttev üldine trend?
Kõikjal maailmas on toidukaupade e-kaubanduses moesõnaks kerkimas kiir- või isegi välktarne ehk komplekteeritud kauba kohaletoomine nüüd ja kohe. Põhjus, selle teema tõusmiseks on lihtne - igapäevakaupade e-ostlemine on muutunud ülimalt lihtsaks ja mugavaks ning ka pandeemiast sunnitult harjumuspäraseks. Barbora tegevjuht Kirke Pentikäinen küsib, kas välktarne on miski, mis toob toidu- ja esmatarbekauba e-äris järgmise arenguhüppe?
Kirke Pentikäinen
Foto: Barbora.ee
Ingliskeelsel terminil q-commerce polegi veel head eestikeelset vastet, kuid kõige paremini vastab sellele vaid ligi aasta vanusele ärisuunale ehk kiir- või välktarne või isegi välkkaubandus. Kuuleme nii lähemalt kui kaugemalt uutest ja ka juba olemasolevatest ettevõtetest, kes üritavad turul kanda kinnitada ja/või on meelitanud investoritelt arendustegevuseks miljoneid.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.