Autor: Merilin Merila • 6. detsember 2021

Kuidas jõulude ajal oma e-poega silma paista?

Saabuvate jõulude eel peavad nii kaupmehed kui ka kullerid tegema kõvasti eeltööd. Mõlemad osapooled näevad vaeva selle nimel, et kõik oma tellimused ikka õigel ajal kätte saaks.
Foto: Raul Mee

DPD Eesti müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurru sõnul tähendab see kaupmeeste jaoks suurt müügiperioodi ja kulleritele tihedat tööperioodi, mille ettevalmistused algavad juba augustis. Pakiautomaatide lisamised, kaubikute ja juhtide otsimine. “Ettevalmistused on olnud ka rahvusvahelised ja koostööd on tehtud ka Läti ja Leedu kolleegidega,” ütleb ta. DPD on kasutanud jõulude perioodil ka lisakäsi, et tihedas graafikus hakkama saada.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757