Autor: Merilin Merila • 6. detsember 2021

Kuidas jõulude ajal oma e-poega silma paista?

Saabuvate jõulude eel peavad nii kaupmehed kui ka kullerid tegema kõvasti eeltööd. Mõlemad osapooled näevad vaeva selle nimel, et kõik oma tellimused ikka õigel ajal kätte saaks.
Foto: Raul Mee

DPD Eesti müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurru sõnul tähendab see kaupmeeste jaoks suurt müügiperioodi ja kulleritele tihedat tööperioodi, mille ettevalmistused algavad juba augustis. Pakiautomaatide lisamised, kaubikute ja juhtide otsimine. “Ettevalmistused on olnud ka rahvusvahelised ja koostööd on tehtud ka Läti ja Leedu kolleegidega,” ütleb ta. DPD on kasutanud jõulude perioodil ka lisakäsi, et tihedas graafikus hakkama saada.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700