Maxima Eesti käivitas oktoobrist ettevõttesisese arenguprogrammi, mis võimaldab seitsmel töötajal kuue kuu jooksul algatada ja ellu viia juhtkonna tasandi muudatusi.

- Maxima Eesti esimesse varijuhatuse meeskonda kuuluvad (esimeses reas vasakult) personalipartner Tatjana Peršina, ärianalüüsi üksuse juht Natalja Stroganova, Sindi kaupluse juhataja Sabina Streltsova, (teises reas vasakult) kategooriajuht Maksim Parkhomenko, logistikaprotsesside juht Anton Norbak-Nurmbah, kaubandusvõrkude vanemkoordinaator Aleksander Runin ja Viimsi kaupluse juhataja asetäitja Aliksandr Paluyan.
- Foto: Maxima
„Miks mitte kasvatada uusi juhte organisatsiooni seest – me tahame näidata, et siin saab reaalselt karjääri teha,“ rääkis Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas. Selleks, et ettevõtte arengule veelgi hoogu juurde anda, käivitas üks suuremaid siinseid jaekette sellest sügisest ettevõttesisese programmi Speed Board (varijuhatus).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.