• 10.12.21, 12:24

Ostupühade ajal e-poodlemine on muutunud eestlaste hulgas populaarseks

Tänavustel ostupühadel, mustal reedel ja küberesmaspäeval, osteldi Eesti e-poodides rekordiliselt palju. Eesti digitaalseid makselahendusi pakkuva ettevõtte EveryPay statistika põhjal tehti selle aasta novembrikuu ostupühadel e-poodides kaks korda rohkem tehinguid kui eelmisel aastal.
EveryPay tegevjuht Lauri Teder
  • EveryPay tegevjuht Lauri Teder
  • Foto: Marek Metslaid
Võrreldes käesoleva aasta keskmise päevaga tehti tänavustel ostupühadel e-poodides tehinguid keskmiselt 40 protsenti rohkem, selgub EveryPay andmetest. “See näitab, et müügipühad nagu must reede ja küberesmaspäev on tõstnud hüppeliselt inimeste huvi ja usaldust e-poodlemise vastu ning digitaalsete maksete kasutamine on muutumas üha käepärasemaks,” kommenteerib EveryPay tegevjuht Lauri Teder.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele