Pankrotis T1 keskuse ostis sel nädalal 55 miljoniga ära nende suurim võlausaldaja Lintgen. Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits ei usu, et uus omanik suudaks keskust paremini hallata kui Allan Remmelkoore meeskond.

- Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits.
- Foto: Raul Mee
Pärnitsa sõnul on T1 algusest saadik surnult sündinud. Ta ütles, et tal on väga sügavad kahtlused, et uus juhtkond on selline, kes suudab seal mingit pööret luua. Ta märkis, et see, mida Lintgen T1ga teha kavatseb, on kogu aeg teemaks olnud. Pärnits lisas, et kui keskuse sissekäik oleks algusest saadik olnud raudtee ja Ülemiste poole ning logistiline pool paremini lahendatud, siis oleks algne meeskond ehk kauem vastu pidanud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.