Traditsiooniliselt novembris algav pühadeeelne ostlemine oli Kaup24 e-kaubanduskeskuses varasemast pea kaks korda aktiivsem. Eelmise aasta novembriga võrreldes kasvas müük lausa 40%.
„Sama head müügikasvu on oodata detsembris,” ütles Kaup24 arendusjuht Maris Kivi. Ta lisas, et uue kuuga sai ühtlasi alguse e-kaupmeeste jaoks aasta kõige tegusam aeg, mille kõige suurem väljakutse on kaupade õigeaegne tarne. "Andmaks klientidele meelerahu ja kindlustunnet, et nende oodatud kingitused ei jää hoogsa ostuperioodi tõttu hiljaks, kehtestasime kõigile Kaup24 lao toodetele tarnegarantii. Juhul, kui meie laost tellitud kaubad ei jõua kohale enne jõule, siis maksame kliendile selle eest kompensatsiooni,” kinnitas Kivi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.