• 16.12.21, 10:17

BaltCap investeerib jalatsi- ja riiete jaemüügiplatvormi Weekend

BaltCap Growth Fund (BGF) investeerib kasvukapitali jalatsite ning rõivaste müügiplatvormi Weekend, jätkates seeläbi investeeringuid Baltikumi juhtivatesse jaemüügikettidesse.
Weekend kingapood
  • Weekend kingapood
  • Foto: Liis Treimann
BaltCapi investeeringute juhi Sten Sontsi sõnul on Weekendi asutajad Merlin ja Taavi Laeks üles ehitanud väga tugeva jaemüügiformaadi, kus tavakauplused ja e-pood toimivad suurepärases sünergias. “Weekendi kasvustrateegia põhineb skaleeritaval ärimudelil ja põhimõttel, kus, e-poed käivad alati käsikäes füüsiliste kauplustega.“

Seotud lood

Uudised
  • 30.12.19, 14:29
BaltCapi ettevõte ostab Läti kohvimüügifirma
BaltCapi portfelli kuuluv Coffee Address Holding ühineb Läti kohvimüüfirmaga SIA Kafe-Serviss.
Uudised
  • 07.11.18, 09:03
BaltCapi kasvufond investeerib Läti tanklaketti
BaltCap Growth Fund (BGF) on sõlminud kokkuleppe 30% osaluse omandamiseks hiljuti tegevust alustanud Läti kütusetanklate ja mugavuspoodide ketis KOOL, pakkudes kasvukapitali ettevõtte edasise laienemise kiirendamiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele