Ainult tellijatele
Autor: Enel Kolk • 20. detsember 2021
Ainult tellijatele

Kanaliülene teenindusplatvorm aitas Kaubamajal kiirendada kliendipöördumistele vastamist

Kaubamaja võttis hiljuti kasutusele kanaliülese teenindusplatvormi Zendesk, mis süstematiseerib automaatselt kõik kliendipäringud ning võimaldab hallata kogu kliendisuhtlust sõltumata pöördumiskanalist ühes keskkonnas. Uuenduslik lahendus kiirendas oluliselt kliendipöördumistele vastamist, vähendas veavõimalusi, andis ülevaate kliendipöördumiste peamistest põhjustest.

Kaubamaja klienditeenindus Tallinnas
Autor: Kaubamaja

Viimased paar aastat, mil kaubanduses on olnud väga heitlikud ajad, ning e-kaubandus teinud tohutu hüppe, on Kaubamaja klienditeeninduse töömaht pea samavõrra kasvanud. Paljud kliendid said „koroonaaja“ alguses oma esimesed e-ostlemise kogemused ning vajasid selleks tuge ja nõu. Küsimused e-poe tellimuste kohta ning vajadusel kaupade vahetused ja tagastused vajavad kiiret ning professionaalset lahendamist.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700