Tallinna Keskturg saab mõne aasta pärast uue kuue, kuid juba enne ehitustööde algust on turu ilme ja mugavused oluliselt paranenud. Hiigelsuur kangafassaad annab aimu, milline uus turg olema saab.
Keskturu juhi Rain Pärna sõnul on korrastustööde eesmärgiks teha turg klientidele ja kauplejatele mugavamaks. "Keskendume uuest aastat uue turuhoone planeerimisele, aga senikaua parandame turu väljanägemist, et ostukogemus oleks võimalikult meeldiv," ütles turu juht.
Keskturg astunud sinna, kus on juba ees Balti jaama turg – moodsasse aega. Rain Pärna sõnul ei tule uus turg täpselt samasugune kui Balti jaamas – kaht ühesugust kohta pole inimestel vaja.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.