Autor: Merilin Merila • 4. jaanuar 2022

Tarbija jaoks muutub mugav ja kiire ostuteekond aina olulisemaks

Tarbijate iseteeninduskassade hea vastuvõtmine, kasvav trend kasutamises ning järjest väljakutsete rohkem olukord tööturul sundis mõtlema ja otsima lahendusi, mis võimaldaks pakkuda kliendile mugavat ostuteekonda.
Maxima Haabersti XXX kaupluse äpikassad.
Foto: Maxima Eesti

2020. aasta juunis välja Maxima äpiga, mille põhifunktsioon on “Skänni ja kõnni”. See võeti suure huviga vastu. Allalaadimisi tuli kiirelt 30 000 kanti ja siis hakkas see orgaaniliselt kasvama. Vähem kui aastaga olime 90 000 piiril," ütleb Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juht Tiia Schapel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700