Tarbija jaoks muutub mugav ja kiire ostuteekond aina olulisemaks
Tarbijate iseteeninduskassade hea vastuvõtmine, kasvav trend kasutamises ning järjest väljakutsete rohkem olukord tööturul sundis mõtlema ja otsima lahendusi, mis võimaldaks pakkuda kliendile mugavat ostuteekonda.
2020. aasta juunis välja Maxima äpiga, mille põhifunktsioon on “Skänni ja kõnni”. See võeti suure huviga vastu. Allalaadimisi tuli kiirelt 30 000 kanti ja siis hakkas see orgaaniliselt kasvama. Vähem kui aastaga olime 90 000 piiril," ütleb Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juht Tiia Schapel.
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.