Autor: Merilin Merila • 4. jaanuar 2022

Tarbija jaoks muutub mugav ja kiire ostuteekond aina olulisemaks

Tarbijate iseteeninduskassade hea vastuvõtmine, kasvav trend kasutamises ning järjest väljakutsete rohkem olukord tööturul sundis mõtlema ja otsima lahendusi, mis võimaldaks pakkuda kliendile mugavat ostuteekonda.
Maxima Haabersti XXX kaupluse äpikassad.
Foto: Maxima Eesti

2020. aasta juunis välja Maxima äpiga, mille põhifunktsioon on “Skänni ja kõnni”. See võeti suure huviga vastu. Allalaadimisi tuli kiirelt 30 000 kanti ja siis hakkas see orgaaniliselt kasvama. Vähem kui aastaga olime 90 000 piiril," ütleb Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juht Tiia Schapel.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757