Autor: Kaubandus.ee • 10. jaanuar 2022

Uuring: Eesti tarbijate teadlikkus on viimase 10 aasta jooksul märgatavalt tõusnud

Eesti Konjunktuuriinstituudi poolt läbi viidud uuringust selgub, et tarbijad on aja möödudes muutunud palju teadlikumaks oma õigustest ning enamik neist suudab probleemid kauplejaga suheldes ise lahendada.
Foto: Raul Mee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) peadirektor Kaur Kajaki sõnul on hea meel tõdeda, et võrreldes 2012. aastaga on tarbijad muutunud oma õigustest oluliselt teadlikumaks ja informeeritumaks. “Kui 2012. aastal teadis oma õigusi tarbijana 56%, siis 2021. aastal on teadlikke tarbijaid 81%,” toob Kajak välja märgatava kasvu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757