2021. aastal kasvas Eestis Hesburgeri restoraniketi müük võrreldes ülemöödunud aasta sama perioodiga 13%. Lätis kasvas müük 8,5% ja Leedus 14%.

- Eestis on 48 Hesburgeri restorani.
- Foto: Aive Hiiepuu
Müügikäive kolmes Balti riigis ulatus 90,6 miljonit eurot, millest Eesti moodustab 30,5 miljonit, Läti 33,1 miljonit ja Leedu 36 miljonit, teatas ettevõte.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.