• 11.01.22, 09:25

Kaubanduse trendid aastal 2022

Kallis elekter, inflatsioon ning pandeemia jätkumine on kõik kahtlemata suured kaasaegse kaubanduse mõjutajad. Osaliselt nende tõttu, kuid suuresti ka üldisest kaubanduse arengust lähtuvalt on ka muid tegureid, mis lähiaastate ostmist ja müümist oluliselt mõjutavad.
Kaubanduse trendid aastal 2022
  • Foto: Andras Kralla
Tööjõu puudus on jälle kiiresti kasvamas ning kuna inimestest on puudus, siis kerkivad kiiresti ka palgad. Kaubandussektoris mängivad lisaks rolli ka uued turule tulijad, kes juba olemasolevate tegijatega piiratud tööjõu üle konkureerivad. Sellega seoses tõuseb veelgi iseteeninduskassade tähtsus, mis aitab osa kassapidaja/müüja tööst kliendile suunata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele