Autor: Kaubandus.ee • 11. jaanuar 2022

Kaubanduse trendid aastal 2022

Kallis elekter, inflatsioon ning pandeemia jätkumine on kõik kahtlemata suured kaasaegse kaubanduse mõjutajad. Osaliselt nende tõttu, kuid suuresti ka üldisest kaubanduse arengust lähtuvalt on ka muid tegureid, mis lähiaastate ostmist ja müümist oluliselt mõjutavad.
Foto: Andras Kralla

Tööjõu puudus on jälle kiiresti kasvamas ning kuna inimestest on puudus, siis kerkivad kiiresti ka palgad. Kaubandussektoris mängivad lisaks rolli ka uued turule tulijad, kes juba olemasolevate tegijatega piiratud tööjõu üle konkureerivad. Sellega seoses tõuseb veelgi iseteeninduskassade tähtsus, mis aitab osa kassapidaja/müüja tööst kliendile suunata.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757