Varajane lumerohke talv kasvatas PHH Group’i andmetel talvekaupade müüki möödunud hooajaga võrreldes koguni 300%. Murdmaasuusatamise usku eestlased panustasid hooaja alguses murdmaasuuskade müügitulemuste viiekordsesse kasvu, mida on PHH Group’i andmetel kaks ja isegi enam korda rohkem kui Lätis ja Leedus.

- PHH Group’i turundusjuht Ernestas Kačerauskas
- Foto: PHH Group
Ilma mõju müügitulemustele ei tasu alahinnata. „Talvekaupade ja aksessuaarida müük sai hoo sisse kohe, kui lumi maha sadas. Alanud hooaja lumerohkus tegi varasemale silmad ette ja see peegeldub selgelt ka talvekaupade müügis,“ rääkis PHH Group’i turundusjuht Ernestas Kačerauskas. Võrreldes PHH Group’i müügiplatvormide, sh Kaup24 kauplevate müügimeeste talvekaupade tänavuse detsembri müüki varasema aastaga, nägi PHH Group sel hooajal pea kolmekordset kasvu. Kui möödunud detsembris müüsid kaupmehed hinnanguliselt platvormil kokku 870 tuhande euro väärtuses talvekaupu, siis tänavu 2 miljoni ja 440 tundande euro eest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.