Eelmise aasta detsembris nimetati Capfieldi uueks tegevjuhiks Kaarina Pagil, kel on üle 14-aastane kogemus rahvusvahelise jaekaubanduse juhina nii Baltimaades ja Lähis-Idas. Pagil räägib, millises seisus on tema arvates hetkel kaubandusvaldkond, milliste muudatuste peale peaksid kaupmehed mõtlema ja millised plaanid on tal uues ametis?

- Capfieldi uus tegevjuht Kaarina Pagil. Foto: Sven Tupits
Pagil otsustas uue ameti vastu võtta, sest tema sõnul on kaubanduses praegu käimas väga huvitavad ja muutusterohked ajad. “Ma nägin selles ametis väljakutset ka iseenda jaoks, kuidas saaks kaubandust muuta veel efektiivsemaks ja veel paremaks. Minu kogemus ka Dubais, Pärsia lahe regioonis töötades, juhtides maailma ühe innovatiivsema brändi jaeüksust, andis võimaluse katsetada ja astuda piiridest välja. Seda kogemust saan kaasa tuua ka siia. Samuti on siinses ametis, olles ise olnud jaekaupmees, minu üks eesmärke teha koostööd rentnikega, kuidas nad saaksid olla veel efektiivsemad ja kliendikesksemad,” ütleb ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti mitme kaubanduskeskuse, sealhulgas Lasnamäe Centrumi ja Nautica omanik ning arendaja Capfield teatas, et ettevõtte uueks tegevjuhiks nimetati Kaarina Pagil. Laialdase jaekaubanduskogemusega Pagil asub senise juhi Ruben Gornischeffi asemel ametisse täna, 9. detsembril.
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.