Autor: Merilin Merila • 26. jaanuar 2022

Capfieldi uus tegevjuht: investeerida tuleb enda e-kanalitesse

Eelmise aasta detsembris nimetati Capfieldi uueks tegevjuhiks Kaarina Pagil, kel on üle 14-aastane kogemus rahvusvahelise jaekaubanduse juhina nii Baltimaades ja Lähis-Idas. Pagil räägib, millises seisus on tema arvates hetkel kaubandusvaldkond, milliste muudatuste peale peaksid kaupmehed mõtlema ja millised plaanid on tal uues ametis?
Capfieldi uus tegevjuht Kaarina Pagil.
Foto: Sven Tupits

Pagil otsustas uue ameti vastu võtta, sest tema sõnul on kaubanduses praegu käimas väga huvitavad ja muutusterohked ajad. “Ma nägin selles ametis väljakutset ka iseenda jaoks, kuidas saaks kaubandust muuta veel efektiivsemaks ja veel paremaks. Minu kogemus ka Dubais, Pärsia lahe regioonis töötades, juhtides maailma ühe innovatiivsema brändi jaeüksust, andis võimaluse katsetada ja astuda piiridest välja. Seda kogemust saan kaasa tuua ka siia. Samuti on siinses ametis, olles ise olnud jaekaupmees, minu üks eesmärke teha koostööd rentnikega, kuidas nad saaksid olla veel efektiivsemad ja kliendikesksemad,” ütleb ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700