Autor: Sandra Roosna • 2. veebruar 2022

5 reeglit, kuidas e-pood võiks kliendiga suhelda

Statistika kohaselt teeb Eestis e-oste hinnanguliselt 76% elanikkonnast. Uuringud näitavad, et vestlusaken on 85% klientide eelistatuim suhtluskanal. Ometigi abistamise asemel ajab see tihti kliente närvi.
TranslateWise asutaja Sandra Roosna
Foto: Erakogu

Kuidas ikkagi pakkuda viit tärni väärt klienditeenindust oma e-poes või veebilehel? Idufirma TranslateWise asutaja Sandra Roosna toob välja viis peamist viga, mida vältides vähendad hüljatud ostukorvide hulka ja kasvatad kliendi lojaalsust oma brändi vastu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700