Autor: Sandra Roosna • 2. veebruar 2022

5 reeglit, kuidas e-pood võiks kliendiga suhelda

Statistika kohaselt teeb Eestis e-oste hinnanguliselt 76% elanikkonnast. Uuringud näitavad, et vestlusaken on 85% klientide eelistatuim suhtluskanal. Ometigi abistamise asemel ajab see tihti kliente närvi.
TranslateWise asutaja Sandra Roosna
Foto: Erakogu

Kuidas ikkagi pakkuda viit tärni väärt klienditeenindust oma e-poes või veebilehel? Idufirma TranslateWise asutaja Sandra Roosna toob välja viis peamist viga, mida vältides vähendad hüljatud ostukorvide hulka ja kasvatad kliendi lojaalsust oma brändi vastu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757