Statistika kohaselt teeb Eestis e-oste hinnanguliselt 76% elanikkonnast. Uuringud näitavad, et vestlusaken on 85% klientide eelistatuim suhtluskanal. Ometigi abistamise asemel ajab see tihti kliente närvi.
Kuidas ikkagi pakkuda viit tärni väärt klienditeenindust oma e-poes või veebilehel? Idufirma TranslateWise asutaja Sandra Roosna toob välja viis peamist viga, mida vältides vähendad hüljatud ostukorvide hulka ja kasvatad kliendi lojaalsust oma brändi vastu.
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.