Lasnamäe Centrum sai renoveerimise järel uue ilme nii seest kui väljast, keskuse operaator Capfieldi hindas esimese etapi tööde maksumuseks kolm miljonit eurot.
“Kes ise on ehitusega seotud olnud, teab kindlasti, et sellise suure ehituse käigus võib ette tulla nii mõnigi üllatus või ootamatus,” sõnas Lasnamäe Centrumi juht Teana Baškirtseva. “Meile sai kindlasti katsumuseks nii ootamatult pikk, külm ja lumerohke talv. Just seetõttu nihkusid paigast osade tööde tähtajad. Ka aprillis maha sadanud paks lumi tekitaks ehitajatele peavalu,” meenutas Baškirtseva ärevat ootust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uuskasutuskeskus lõi taaskasutuse massidesse viimiseks uue brändi UK, mille esimene kauplus avati Tallinnas Rocca al Mare keskuses.
Astri ja Fama keskuste tegevjuhi ning Astri Kinnisvara juhatuse liige Tarmo Kleimanni sõnul on oodata väljakutseid täis aastat, kus investeeritakse vaid hädapärasesse.
Solaris keskuse jaoks ei olnud möödunud aasta just lillepidu, kuid tulemusega jäädi rahule. Keskuse tulevikuplaane ja samas ka läbitud õppetunde lahkavad Solarise turundusjuht Kristin Lepikson ja kommunikatsioonijuht Andres Paomees II.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.