Lasnamäe Centrum sai renoveerimise järel uue ilme nii seest kui väljast, keskuse operaator Capfieldi hindas esimese etapi tööde maksumuseks kolm miljonit eurot.
“Kes ise on ehitusega seotud olnud, teab kindlasti, et sellise suure ehituse käigus võib ette tulla nii mõnigi üllatus või ootamatus,” sõnas Lasnamäe Centrumi juht Teana Baškirtseva. “Meile sai kindlasti katsumuseks nii ootamatult pikk, külm ja lumerohke talv. Just seetõttu nihkusid paigast osade tööde tähtajad. Ka aprillis maha sadanud paks lumi tekitaks ehitajatele peavalu,” meenutas Baškirtseva ärevat ootust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uuskasutuskeskus lõi taaskasutuse massidesse viimiseks uue brändi UK, mille esimene kauplus avati Tallinnas Rocca al Mare keskuses.
Astri ja Fama keskuste tegevjuhi ning Astri Kinnisvara juhatuse liige Tarmo Kleimanni sõnul on oodata väljakutseid täis aastat, kus investeeritakse vaid hädapärasesse.
Solaris keskuse jaoks ei olnud möödunud aasta just lillepidu, kuid tulemusega jäädi rahule. Keskuse tulevikuplaane ja samas ka läbitud õppetunde lahkavad Solarise turundusjuht Kristin Lepikson ja kommunikatsioonijuht Andres Paomees II.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.