• 04.02.22, 15:59

TTJA juhib tarbijate tähelepanu probleemsele mööblimüüjale

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) annab teada, et alates eelmise aasta oktoobrist laekus ametile 28 kirjalikku pöördumist ning hulgaliselt tarbijate kõnesid seoses AGIR OÜ poolt läbiviidava kaubandustegevusega. Ametil on alust arvata, et kaupleja suhtes kaebusi omavate tarbijate arv on tunduvalt suurem. Pöördumiste kohaselt ei tarni Reval Mööbel (AGIR OÜ) tarbijatele kaupa, ei tagasta õigeaegselt raha, ei vasta tarbijate kirjadele ega lahenda tarbijate kaebusi.
TTJA juhib tarbijate tähelepanu probleemsele mööblimüüjale
  • Foto: Veebipoe kuvatõmmis
Asjaolude väljaselgitamiseks alustas TTJA 11.01.2022 järelevalvemenetluse, mille käigus andis AGIR OÜ-le võimaluse selgituste andmiseks ning eksitavate kauplemisvõtete kasutamise lõpetamiseks. TTJA määras vastuse esitamise tähtpäevaks 21.01.2022, kuid määratud tähtpäevaks AGIR OÜ omapoolseid selgitusi või vastuväiteid ei esitanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele