Aastakümneid Eestis tegutsenud e-pood Hansapost avab homsest uuenenud e-kaubamaja, kus tarbijaid ootab laiem tootevalik ning atraktiivne lojaalsusprogramm. Suur muudatus on osa PHH Group´i hallatavate ettevõtete sügisel alanud integratsiooniprotsessist.

- PHH Groupi integratsiooniprojektijuht Donatas Zalobaitis
- Foto: Zilvinas Valeika
„E-kaubanduse ökosüsteemi ümberkorraldamine ning ühendamine Baltikumis ja Soomes võimaldab meil turgudel tõhusamalt töötada. Ümberkorraldustest võidavad eelkõige Hansaposti kliendid, kes saavad muudatuste läbi samasugust hinna ja kvaliteedi suhet, mida naudivad täna teiste PHH Group’i e-poodide kliendid Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes,“ ütles PHH Groupi integratsiooniprojektijuht Donatas Zalobaitis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.