PHH Group juurutab logistikas ja tarneahelas terve kompleksi muudatusi, et võimaldada oma kõigi Baltikumi e-poodide klientide kauba tellimustele järgmise päeva kätte saamist ning seda isegi nädalavahetustel.
„E-kaubanduses on kolm peamist tegurit, mis julgustavad inimesi internetist kaupu ostma. Nendeks on kauba võimalikult lai sortiment, toodete soodne hind ning nende kiire ja tasuta kättesaamine. Et vastata rohkemate tarbijate ootustele, oleme teinud e-tellimuste kiiremaks ja mugavamaks kättesaamiseks suuri investeeringuid. Selleks juurutasime logistikas ja tarneahelas terve kompleksi toiminguid, automatiseerisime protsesse nii laos kui füüsilistes kauplustes ning muutsime kaupluste töögraafikuid," ütles PHH Group´i turundusjuht Ernestas Kačerauskas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.