„Igaühel meist on võimalik anda oma panus Ukraina toetuseks, täname oma kliente, tänu kellele saame ühiselt Ukrainat toetada. Mondo tegevusi Ukrainas aitame just seetõttu, et näeme nende projektides pikaajalist mõju,“ märkis Olerexi tegevjuht Piret Miller.
Circle K Eesti annetab Ukraina toetuseks Eesti Punasele Ristile 10 000 eurot. Lisaks on valmis ettevõte Ukraina sõjapõgenikke teenindusjaamadesse tööle võtma, et aidata neil muutunud elukorraldusega toime tulla.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.