• 28.02.22, 16:40

Circle K Eesti: oleme valmis Ukraina sõjapõgenikele tööd pakkuma

Circle K Eesti annetab Ukraina toetuseks Eesti Punasele Ristile 10 000 eurot. Lisaks on valmis ettevõte Ukraina sõjapõgenikke teenindusjaamadesse tööle võtma, et aidata neil muutunud elukorraldusega toime tulla.
Circle K Eesti: oleme valmis Ukraina sõjapõgenikele tööd pakkuma
  • Foto: Liis Treimann
„Ukrainas lahti rullunud konflikt mõjutab kogu Euroopat ning ka meid kõiki Eestis. Veel rohkem kui varem peame hoidma ühte ning aitama igakülgselt kangelaslikke ukrainlasi konflikti lahendamisel ja sellega toimetulekul,“ sõnas Circle K Eesti kaubandusdirektor Diana Veigel.

Seotud lood

Uudised
  • 28.02.22, 14:59
Rimi pakendas Ukraina sõjapõgenikele 250 abipakki
Rimi töötajad on paari päevaga pakendanud 250 abipakki Ukrainast saabuvatele sõjapõgenikele.
Uudised
  • 28.02.22, 15:22
Hulgimüüja Kaupmees & Ko lõpetab Venemaa ja Valgevene päritolu toodete müügi
Toidu- ja esmatarbekaupade hulgimüüja Kaupmees & Ko otsustas alates homsest lõpetada Venemaa ja Valgevene päritolu toodete müügi oma kauplusladudes ja eKaupmehes.
Uudised
  • 28.02.22, 09:12
R-Kiosk Estonia AS ja Lehepunkt lõpetavad Venemaa päritolu kaupade müügi ja levitamise
Seoses Venemaa sõjalise agressiooniga Ukraina vastu lõpetab Norra pereettevõte Reitan kõigis neile kuuluvates Baltikumi ettevõtetes Venemaa ja Valgevene päritoluga kaupade müügi ja levitamise. Eestis puudutab otsus R-Kioski väikepoode, Caffeine’i kohvikuid ning ajakirjanduse hulgimüügiga tegeleva Lehepunkti sortimenti.
Uudised
  • 28.02.22, 09:15
Marat lõpetab koostöö Valgevene tootmisettevõttega
Kodumaine rõivabränd Marat teatas, et tulenevalt sõjalisest olukorrast Ukrainas, lõpetab ettevõte oma toodete valmistamise Valgevenes. Uue võimaliku tootmiskohana nähakse Makedooniat, kus toodetakse hetkel ka Sangari triiksärke.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele