Circle K Eesti: oleme valmis Ukraina sõjapõgenikele tööd pakkuma
Circle K Eesti annetab Ukraina toetuseks Eesti Punasele Ristile 10 000 eurot. Lisaks on valmis ettevõte Ukraina sõjapõgenikke teenindusjaamadesse tööle võtma, et aidata neil muutunud elukorraldusega toime tulla.
„Ukrainas lahti rullunud konflikt mõjutab kogu Euroopat ning ka meid kõiki Eestis. Veel rohkem kui varem peame hoidma ühte ning aitama igakülgselt kangelaslikke ukrainlasi konflikti lahendamisel ja sellega toimetulekul,“ sõnas Circle K Eesti kaubandusdirektor Diana Veigel.
Toidu- ja esmatarbekaupade hulgimüüja Kaupmees & Ko otsustas alates homsest lõpetada Venemaa ja Valgevene päritolu toodete müügi oma kauplusladudes ja eKaupmehes.
Seoses Venemaa sõjalise agressiooniga Ukraina vastu lõpetab Norra pereettevõte Reitan kõigis neile kuuluvates Baltikumi ettevõtetes Venemaa ja Valgevene päritoluga kaupade müügi ja levitamise. Eestis puudutab otsus R-Kioski väikepoode, Caffeine’i kohvikuid ning ajakirjanduse hulgimüügiga tegeleva Lehepunkti sortimenti.
Kodumaine rõivabränd Marat teatas, et tulenevalt sõjalisest olukorrast Ukrainas, lõpetab ettevõte oma toodete valmistamise Valgevenes. Uue võimaliku tootmiskohana nähakse Makedooniat, kus toodetakse hetkel ka Sangari triiksärke.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.