• 01.03.22, 12:48

Stockmann eemaldab kõikides tegutsemisriikides müügilt kõik Venemaa ja Valgevene päritolu tooted

Stockmann eemaldab müügilt Venemaa ja Valgevene tooted kõikides oma kaubamajades Soomes ja Baltimaades.
Stockmanni kaubamaja
  • Stockmanni kaubamaja
  • Foto: Liis Treimann
Stockmann eemaldab kõikides tegutsemisriikides müügilt kõik Venemaa ja Valgevene päritolu tooted. Korraldus puudutab nii kaubamaju Soomes, Tallinnas ja Riias kui ka Stockmanni e-poodi. Otsusega eemaldatakse müügilt umbkaudu 200 toodet.

Seotud lood

Uudised
  • 28.02.22, 15:22
Hulgimüüja Kaupmees & Ko lõpetab Venemaa ja Valgevene päritolu toodete müügi
Toidu- ja esmatarbekaupade hulgimüüja Kaupmees & Ko otsustas alates homsest lõpetada Venemaa ja Valgevene päritolu toodete müügi oma kauplusladudes ja eKaupmehes.
Uudised
  • 28.02.22, 13:36
S-Grupp eemaldab Soomes oma supermarketite valikust Venemaa tooted
S-Grupp on samuti otsustanud Soomes jaemüügist eemaldada Venemaa päritolu kaubad.
Uudised
  • 25.02.22, 16:57
Sanitex eemaldab tootevalikust Venemaa ja Valgevene päritoluga kaubad
Vastuseks Venemaa tegevusele Ukrainas, peatab logistikaettevõte Sanitex kaupade sisseostu Venemaalt ja Valgevenest. Samuti otsustas ettevõte lõpetada ka teiste edasimüüjate käest Venemaa ja Valgevene päritolu kaupade soetamine.
Uudised
  • 28.02.22, 09:15
Marat lõpetab koostöö Valgevene tootmisettevõttega
Kodumaine rõivabränd Marat teatas, et tulenevalt sõjalisest olukorrast Ukrainas, lõpetab ettevõte oma toodete valmistamise Valgevenes. Uue võimaliku tootmiskohana nähakse Makedooniat, kus toodetakse hetkel ka Sangari triiksärke.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele