Paljud Eesti disainerid on hakanud Ukraina toetuseks valmistama eraldi tooteid, millest saadud tulu annetatakse Ukraina heaks. Milliseid tooteid plaanivad disainerid veel juurde teha ja palju annetusi nad kogunud on?

- Lisa Kroeberi valmistatud ehted Ukraina heaks.
- Foto: Kuvatõmmis Lisa Kroeberi veebipoest
Ehtedisainer Lisa Kroeber otsustas annetada kogu helesiniste ja kollaste ehete müügist saadud raha Ukraina heaks. "Võin uhkusega öelda, et tänaseks on juba kogunenud 1660 eurot, mis läheb MTÜ Eesti Punase Risti kaudu Ukraina toetuseks. Lisaks teeme juurde Ukraina lipu värvi erikollektiooni Tubes big ja Tubes small, mis on ka väga hästi vastu võetud. Neid teeme nii palju juurde, kui vaja on (nii palju kui kliendid tellivad) ja kuni materjal on otsas," ütles Kroeber.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.