• 11.03.22, 08:58

Fotod: Eesti ettevõtted osalevad esmakordselt Jaapani juhtival toidumessil

EAS viis ettevõtted esmakordselt ühisstendiga rahvusvahelisele toidu- ja joogisektori messile Foodex Japan, mis toimub 8.-11. märtsini Jaapanis Tokio lähistel. Nagu ka varem pandeemia ajal on juhtunud, siis reisipiirangute tõttu Eesti ettevõtjad ise füüsiliselt kohale ei lennanud, vaid osalevad suursündmusel oma Jaapani partnerite vahendusel.
Eesti ettevõtted osalevad esmakordselt Jaapani juhtival toidumessil
  • Eesti ettevõtted osalevad esmakordselt Jaapani juhtival toidumessil
  • Foto: Pressimaterjalid
Foodex Japan on Aasia üks suuremaid messe ning seal osalemine võib lisaks Jaapani partnerite leidmisele avada ka uksi ka teistele Aasia turgudele. EASi Jaapani eksperdi Tsubasa Yoshito sõnul otsivad Jaapanlased pidevalt uusi ja huvitavaid tooteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele