E-kaubanduse UX konverentsi teemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada. Konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed.
Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks parandada ja mida on ka teistel õppida.
E-kaubanduse UX konkursi raames analüüsib žürii kokku 60 Eestis tegutseva e-poe kasutajakogemust.
Tutvu konverentsi programmi ja osalejatega SIIN.
E-kaubanduse UX konverents toimub 11.05
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.