“Selleks, et olla hea teenindaja, ei saa raha olla sinu ainuke väärtus. Häid teenindajaid hoiavad ja toidavad selle töö juures hoopis teised väärtused,” ütles Viru Keskuse 2021. aasta parimaks teenindajaks valitud Jana Krot.

- Viru Keskuse 2021. aasta parim teenindaja Jana Krot
- Foto: Kalev Lilleorg
Viru Keskuse Parima Teenindaja konkursil osalemiseks tuli teenindajatel läbida mitu vooru. Esmalt tuli sooritada teooriatestid ja peale seda viidi kauplustes läbi testostlemisi. Kõige selle tulemusena valiti lõpuks välja võitjad. Seekord sai parima teenindaja tiitli Goldtime teenindaja Jana Krot, kes ütles, et pärast võidust teada saamist tundis ta ennast väga uhkelt. “Kokku kandideeris konkursile üle 200 teenindaja ja kui sa saavutad juba ühe auhinnalise koha, on juba väga hästi,” sõnas Krot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viru Keskuse iga-aastase konkursi tulemusel valiti 2021. aasta Parimaks teeninduskohaks jalanõukauplus ECCO ja Parimaks teenindajaks Goldtime kaupluse teenindaja Jana Krot. Nomineeritud kandidaadid läbisid teooriateste ja pingerea loomiseks korraldati kauplustes testostlemist.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.