Intrumi 24 Euroopa riigis läbi viidud iga-aastase uuringu kohaselt teevad enam kui pooled Euroopa tarbijatest (52%) sisseoste säästvalt ja ostaksid vaid keskkonnasõbralikult ettevõttelt. See esilekerkiv suundumus on ilmne ka Eestis, kuigi palju vähemal määral – vaid 35% väidab sama (võrreldes Leedu 45% ja Läti 34%-ga).
Üldiselt märgivad eestlased säästva tarbimise madalamat taset, kuna vähem kui pooled (45%) tunnistavad, et nende huvi jätkusuutlikkuse vastu on motiveerinud neid kulutusi piirama, mis on märkimisväärne langus võrreldes 57%-ga aasta varem. Sellise languse üheks peamiseks põhjuseks on kasvav inflatsioon, mis sunnib inimesi tegema soodsamaid, kuid vähem jätkusuutlikke valikuid. Kuna keskkonnasõbralikud tooted on sageli kallimad, siis 64% eestlastest ei saa endale lubada nii säästvat elu, kui tahaksid, võrreldes 58%-ga eurooplaste seas keskmiselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.